جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۰۵بهمن

تیم خوب و خوش اخلاق بانک توسعه تعاون با لباس نارنجی به مصاف تیم قدرمند اداره کل زندانها با لباس مشکی رنگ و قضاوت آقایان فاضلی نژاد و باقری زاده رفتند.

تیم بانک توسعه تعاون هر چند با توجه به تعداد پرسنل خود با نفرات کمتری نسبت به تیم های دیگر پا به این جام گذاشته بود اما با تیم یکدست و خوب خود توانسته بودند به عنوان تیم دوم گروه به این مرحله برسند و در مقابل تیمی قرار بگیرند که از لحاظ امکانات ورزشی و تعداد پرسنل بر انان برتر بودند.

در همان اوایل نیمه اول دروازه بان تیم بانک توسعه در خروج خود بی تجربگی نمود که پاس به عقب با سر کاپیتان این تیم به تور دروازه خودی چسبید. تیم یکدست و فوتسال بلد اداره زندانها که حقیقتا فوتسال خوبی را به نمایش می گذاشتند به یک گل بسنده ننمودند و سه بار دیگر توسط مهدی زارع بازیکن شماره 10 خود به گل رسیدند تیم خوب و خوش اخلاق بانک توسعه توانست در یکی از حملات خود در حالی که کاپیتان خود آقای بیطرف را بعلت مصدومیت از دست داده بود توانست یکی از گلهای خورده خود را توسط سید احمد میرزابابایی جبران نماید اما باز اسیر قدرت تیم زندان شدند و این مهندس مهدی حیدری بود که با شماره دو زندان موفق به باز کردن دروازه تیم حریف شدند تا این نیمه با نتیجه 5-1 به نفع تیم بانک اداره زندانها به پایان رسد.

در نیمه دوم آقای بیطرف در درون دروازه ایستاد و دروابان نیمه اول این تیم بعنوان بازیکن به داخل زمین امد تیم زندان در این نیمه نیز حملات زیادی روی دروازه حریف داشتند که با دفع توپ بازیکنان حریف و دروابان جدید بانک توسعه تعدادی از این حملات دفع شد اما شماره 11 محمود ملکی، حامد رضایی با شماره 6 و باز مهدی زارع با شماره 10 موفق شدند تا دروازه بانک را باز نمایند و همانند نیمه اول بانک تنها تونست یکی از گلها را جبران نماید که اتفاقا گل این تیم در این نیمه توسط دروازه بان اصلی این تیم آقای عباس قانع به زیبایی هر چه تمام تر و با پشت پا وارد دروازه حریف شود تا  اشتباه خود را روی اولین گل بازی جبران نماید.

و در نتیجه تیم قدرتمند اداره زندانها توانست بازی را با حساب 8-2 به نفع خود به پایان رساند تا همچنان خطرناک ترین خط اتش را در اختیار داشته باشد و با زدن 31 گل در چهار بازی امار گلزنی فوق العاده ای به جا گذارند

تنها اخطاری این بازی آقای محمود ملکی بازیکن شماره 11 ادراه زندانها بود که با بی دقتی از محل فنی مسابقات تعویض را انجام نداد تا با کارت زرد جریمه شود و بازی نیمه نهایی را با احتیاط بیشتر بازی نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۵
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی