جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۰شهریور

جدولنهایی اخطارها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۳
mostafa ghorogh
۲۰شهریور

جدول  نهایی گلزنان برتر

آقای گلی اشتراکی شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۲
mostafa ghorogh
۱۹شهریور

چهارشنبه پانزدهم شهریور ساعت دوازده و سی دقیقه

سالن ابرند آباد

داوران : آقایان علی شریفی و جواد ستار زاده

در حضور نزدیک به یکصد نفر تماشاگر فینال بین دو تیم کمیته امداد امام خمینی(ره) با لباسهای مشکی و تیم اداره کل ورزش و جوانان با لباسهای زرد رنگ آغاز شد. تیم کمیته امداد در این بازی از همراهی بازیکن با سابقه و خوب خود سعید احرامیان به دلیل عمل مینیکس پا محروم بود اما این بازیکن خوش فکر که نقش پررنگی در فینالیست شدن تیمش داشت در کنار زمین به کوچینگ تیم پرداخت.

در همان ابتدای کار تیم اداره ورزش و جوانان که بازیکن ملی پوش ناشنوایان خود را به علت المپیاد در اختیار نداشت توانست روی پاسکاری خوب دو بازیکن نوک خود اکبر زاده و قناعت دوست به یک گل با ارزش دست یابد اما خیلی زود تیم کمیته امداد توانست با شوتی سر کش از پشت محوطه گل تساوی را به ثمر برساند. و بازی مجددا به تساوی برسد و در ادامه با گلزنی مجدد این بازیکن و با شوت با بیرون پا گل دوم و پیروزی بخش تیم خود را به ثمر رساند تیم اداره کل ورزش که بازی را از دست رفته دید و در بازی سازی با توجه به غیبت مصطفی حیدری دچار مشکل شده بود مجددا حملاتی را با محوریت ابوالفضل اکبر زاده تدارک دید که در نهایت توانست توسط زارع زاده گل تساوی را به ثمر برساند و در اواخر نیمه اول بود که بازیکن فنی و خوش اخلاق تیم اداره ورزش ابوالفضل اکبر زاده توانست تیم خود را با برد به رختکن ببرد.

در شروع نیمه دوم تیم کمیته به یکبار بازی را از دست داد و این تیم اداره ورزش و جوانان بود که توانست توسط بازیکن چارچوب شناس خود علی قناعت دوست گل چهارم را به ثمر برساند. قناعت دوست در طول بازی بارها به علت مصدومیت قدیمی خود از ناحیه زانو از بازی خارج و مجددا با درمان موقت به بازی باز می گشت. تیم کمیته امداد به حملات خود ادامه داد و چند موقعیت را روی دروازه اداره ورزش ایجاد کرد که با عکس العمل دروازه بان و هوشیاری آقای خوانین زاده بازیکن پست یک تیم اداره کل ورزش و جوانان این موقعیت ها به گل نرسید. و در عوض در برگشت حسن پور بازیکن تیم اداره ورزش و جوانان توانست آب سردی را بر پیکره تیم کمیته ریخته و تعداد گلهای تیم خود را به پنج افزایش دهد. در این لحظه به نظر می رسید کار تیم کمیته امداد به پایان رسیده و این تیم قصد استفاده از بازیکن پنجم افتاد اما سعید احرامیان اقدام به بیرون کشیدن دروازه بان خود نکرد و با امید مثال زدنی به بازی ادامه داد. در ادامه تیم کمیته امداد با طراحی حملاتی با رهبری سعید عزیزی نزاد عرصه را بر تیم حریف تنگ تر کرد و این بازیکن گلزن و ارزشمند توانست گل امید بخش تیمش را به ثمر برساند و ده دقیقه دوم نیمه دوم امید را به تیم باز گرداند. تیم کمیته امداد امام خمینی که جان تازه ای گرفته بود بر فشار خود افزود و اشتباه چند باره گلر تیم اداره ورزش که بر خلاف دیگر مسابقات این جام ،روز خوبی را پشت سر نگذاشته بود باعث شد که خیلی زود گل چهارم تیم کمیته امداد توسط طاهر نزاد یکی دیگر از خوبان تیم در طول مسابقات به ثمر برسد. و فشار روانی زیادی را روی تیم اداره کل ورزش و جوانان وارد آورد. تا در نهایت دست بکار بزرگی زده و بازی 5 بر 2 را به تساوی پنج بر پنج برساند ززنده گل پنجم تیم کمیته امداد امام خمینی آقای طباطبایی بود. بعد از این گل باز این تیم اداره کل ورزش و جوانان بود که توانست گل ششم خود را توسط قناعت دوست به ثمر برساند. اقای قناعت دوست با این گل خود را بالاتر از باقری آقای گل رسانید و به همراه عزیزی پناه هر دو در صدر گلزنان قرار گرفت.

اما باز تیم خوب و همدل کمیته امداد پا پس نکشید و تواانست توسط طباطبایی بازی را مساوی کند. و در نهایت در وقت قانونی بازی شش بر شش مساوی به پایان برسد.

این بازی نیز همانند بازی رده بندی به وقت اضافه کشیده شد و در سه دقیقه اول هر دو تیم با انگیزه برد پا به زمین گذاشتند. اما این تیم اداره کل ورزش و جوانان بود که از این وقت اضافه بهترین استفاده را کرد و با زدن گل هفتم بازی توسط زارعزاده خود را فاتح این مسابقات معرفی نمودند. بعد از این گل دیگر تیم کمیته امداد امام خمینی نتوانست دروازه حریف را باز نماید. و جام قهرمانی به تیم اداره کل ورزش و جوانان رسید.

در این بازی آقایان خوانین زاده و قناعت دوست از تیم اداره کل ورزش و جوانان و طاهر نزاد از تیم کمیتهخ امداد امام خمینی از داور بازی کارت زرد دریافت نمودند.

در ضمن آقای سید مهدی طباطبایی بازیکن شماره 5 تیم کمیته امداد امام خمینی بعنوان بهترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

تلاش و همدلی تیم یکدست کمیته امداد امام خمینی جای تقدیر دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۹
mostafa ghorogh
۱۹شهریور

چهارشنبه پانزدهم شهریور ساعت دوازده و سی دقیقه

سالن ابرند آباد

داوران : آقایان علی شریفی و جواد ستار زاده

 

روز پایانی اولین دوره مسابقات فو تسال بسیج کارمندان ادارات یزد جام شهید علی فارسی دو تیم بیمارستان شهدای کارگر با لباس قرمز رنگ و تیم دانشگاه علوم پزشکی با لباسهای سفید رنگ به دیدار هم رفتند. این دو تیم جامعه پزشکی با شناخت کاملی به دیدار هم رفتند که گل اول بازی سهم تیم بیمارستان شهدای کارگر بود محسن میرحسینی بازیکن با اخلاق این تیم در دقایق ابتدایی نیمه تخست دروازه تیم دانشگاه را باز نمود. همین گل باعث شد تیم دانشگاه با انگیزه جبران به بازی سرعت داده و هجومی بازی کند اما بازی منطقی تیم بیمارستان و با رهبری بازیکن ارزشمند خود حسام الدین فرازمند دانشگاه در ده دقیقه اول بازی به نتیجه ای نرسید در اواسط نیمه اول بازیکن شماره چهار تیم دانشگاه که بازیهای قبل را به علت مصدومیت از دست داده بود از سمت چپ دروازه حریف با دریبل زدن مدافع مستقیم خود موفق شد توپ را در زاویه مخالف به تور دروازه حریف بدوزد. و نتیجه بازی را یک بر یک مساوی کند و بازی به تعادل برسد هر دو تیم در ادامه حملاتی را روی دروازه هم داشتند که سهم بیمارستان در خلق موقعیت گل بیشتر بود اما هیچکدام قدر موقعیت های خود را ندانستند تا در اواخر بازی در نیمه نخست آقای غضنفری بازیکن شماره دو تیم دانشگاه علوم پزشکی بود که موفق به زدن گل دوم تیم خود شد. و بازی در نیمه نخست دو بر یک به نفع تیم دانشگاه علوم پزشکی به پایان رسید.

نیمه دوم بازی با حساسیت بیشتری پیگیر شد و تیم بیمارستان شهدای کارگر برای جبران نتیجه حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک می دید در این نیمه تیم دانشگاه از نادر اتحادی مربی فهیم و شناخته شده خود نیز سود می برد و بازی منطقی را از خود به نمایش می گذاشت البته تیم بیمارستان نیز با بازی برتر و حساب شده خود به تیم حریف فشار زیادی آورد تا نهایتا توسط حسام الدین فرازمند توانست گل مساوی را به ثمر برساند. و این بازی زیبا و مهیج نهایتا با نتیجه مساوی دو بر دو به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه نیمه اول این دانشگاه بود که با گلزنی بازیکن شماره چهار خود آقای موجودی گل برتری را درون دروازه حریف قرار داد. اما پنج خطای نیمه دوم بازی تهدیدی بود برای این تیم. با وجود اینکه تیم بیمارستان بازی را باخته بود اما این تیم سارسیمه بازی نکرد و با بازی را حساب شده دنبال می کرد اما دفاع تیم حریف باعث شد این نیمه را تیم دانشگاه با برد به پایان برساند. در نیمه دوم وقت اضافه نیز بیمارستان هر چه زد به در بسته خورد تا روی اشتباه بازیکن خود در نیمه زمین اقدام به خطای ششم کرد و داور با توجه به اتمام خطای تیمی توپ را روی نقطه دوم کاشت. و اخرین شانس را تنها در 2/17 ثانیه به اتمام بازی به تیم بیمارستان داد تا بتوانند بازی را به تساوی بکشاند. تیم بیمارستان بهترین بازیکن خود، حسام الدین فرازمند را پشت توپ قرار داد و او نیز با یک ضربه فنی توپ را زمینی به تور دروازه حریف دوخت تا آب سردی بر پیکره تیم دانشگاه بریزد. در نهایت بازی در پایان وقت اضافه سه بر سه به پایان رسید. و بازی به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی هر دو تیم ضربه اول خود را به گل تبدیل کردند اما در ضربه دوم بهترین گلزن دانشگاه آقای خواجه مهریزی پشت توپ قرار گرفت و ضربه محکم او از کنار دروازه به خارج رفت. و در ضربات پنالتی دانشگاه دو بر یک عقب افتاد و در نهایت با گل کردن سومین پنالتی تیم بیمارستان بازی به نفع تیم بیمارستان به پایان رسید.

در این بازی آقایان صادقی و زارع از تیم دانشگاه و ایتام نزاد از تیم بیمارستان از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۱
mostafa ghorogh
۱۵شهریور

تعغییر مکان و ساعت برگزاری مسابقه فینال
تعغیر در ساعت برگزاری مسابقات بسیج کارمندان دولت
روز چهارشنبه ساعت دوازده و سی دقیقه
رده بندی بین تیمهای بیمارستان شهدای کارگر - دانشگاه علوم پزشکی
ساعت سیزده و سی دقیقه
 فینال بین تیمهای اداره ورزش - کمیته امداد امام خمینی
محل برگزاری مسابقات به سالن ابرند آباد روبروی دانشگاه پیام نور تعغییر مکان داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۸
mostafa ghorogh
۰۹شهریور

 

جدول اخطارها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۶
mostafa ghorogh
۰۹شهریور

جدول گلزنان برتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۵۵
mostafa ghorogh
۰۸شهریور

برنده زیباترین و حساسترین بازی جام در وقت اضافه تعیین شد

چهارشنبه هشتم شهریور ساعت یازده و بیست دقیقه صبح

مرحله نیمه نهایی

داوران: بهروز رحیمی و جواد ستارزاده

سفید پوشان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به دیدار سیاه پوشان کمیته امداد امام خمینی رفتند. یاران نادر اتحادی که بهترین خط دفاع را با تنها یک گل خورده در این جام یدک می کشیدند و بهترین خط حمله نیز متعلق به این تیم بود. امیدوار به صعود به فینال بودند اما در اوایل نیمه نخست و با اشتباه فاحش دروازه بان خود نتیجه را یک بر صفر بر روی تابلو دیدند. شوت آقای طاهر نزاد بازیکن گلزن تیم کمیته امداد از دست دروازه بان تیم دانشگاه سر خورد و به درون دروازه غلطید. بعد از دریافت گل بازیکنان تیم دانشگاه علوم پزشکی بازی احساسی از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند مانند مسابقات قبل بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند و مصدومیت بازیکن شماره یازده این تیم آقای رضایی نیز اوضاع این تیم را به ریخت. اما در نهایت این تیم توانست توسط آقای غضنفری بازیکن شماره دو خود دفاع منسجم حریف را شکسته و با یک شوت و عبور توپ از بین بازکنان تیم کمیته امداد به گل مساوی دست یابد و در دقایق پایانی نیمه دوم بود که بهترین گلزن این تیم خواجه مهریزی  بازیکن شماره 5 این تیم گل برتری را درون دروازه حریف قرار داد. تا این تیم دانشگاه باشد که در نیمه نخست تیم برتر این میدان لقب بگیرد.

در نیمه دوم تیم کمیته امداد با ارائه یک بازی زیبا و با هدایت بازیکن شماره هفت خود آقای سعید احرامیان توانست با اشتباه بازیکن پست یک تیم دانشگاه و دروازه بان این تیم روی پرتاب دست دروازه بان خود و ضربه سر آقای طباطبایی به گل تساوی دست پیدا کند. بعد از این گل دروازهبان اصلی دانشگاه به ترکیب این تیم باز گشت و بازی به صورت متعادل و با هدر دادن فرصتهای زیادی از طرف دو تیم دنبال شد. که در نهایت روی شوت بازیکن کمیته و برگشت توپ توسط دروازبان تیم حریف محمد صادق عزیزی دروازه تیم دانشگاه را فرو بریزد. و این تیم را تیم برتر زمین نماید. در اواخر بازی بود که روی توپ دفع شده توسط دروازه بان کمیته امدا امام خمینی، بازیکن خوش فکر دانشگاه آقای خواجه مهریزی توانست گل دوم خود و سوم تیم خود را به ثمر برساند و بازی را با نتیجه سه بر سه در وقت قانونی به پایان برساند.

در سه دقیقه وقت اضافی اول این بازیکن شماره هشت کمیته و بهترین گلزن این تیم بود که با گلزنی خود آب سردی بر بدنه تیم حریف ریخت. و حتی با انجام خطای ششم در این وقت توسط تیم کمیته امداد و زدن ضربه پنالتی از نقطه دوم توسط بازیکن تیم دانشگاه این تیم نتوانست از شکست فرار کند  و مجددا نتیجه را برگرداند. بازی سراسیمه تیم دانشگاه علوم پزشکی در نیمه دوم وقت اضافی نیز بی فایده بود و در نهایت بازی با نتیجه چهار بر سه به سود تیم کمیته امداد امام خمینی به پایان رسید و این تیم رقیب تیم اداره ورزش و جوانان در روز فینال شد و دانشگاه به مصاف تیم بیمارستان شدای کارگر در بازی رده بندی مورخ چهارشنبه پانزده شهریور راس ساعت ده خواهد رفت .

در این بازی آقایان مهدی رضایی و عباس صادقی از تیم دانشگاه علوم پزشکی و آقای عزیزی پناه از تیم کمیته امداد امام خمینی از داور کارت زرد دریافت کردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۳
mostafa ghorogh
۰۸شهریور

بیمارستان شهدای کارگر نتوانست برد خود را نگه دارد

چهارشنبه هشتم شهریور ساعت ده صبح

مرحله نیمه نهایی

داوران: بهروز رحیمی و جواد ستارزاده

تیم زرد پوش اداره کل ورزش و جوانان به دیدار قرمز پوشان بیمارستان شهدای کارگر یزد رفت که در نیمه اول برای تیم زرد پوش اداره ورزش علی قناعت دوست و ابوالفضل اکبر زاده گلزنی کردند و برای تیم بیمارستان نیز آقای ایتام نزاد دو بار موفق به گلزنی شد.

 در نیمه دوم آقایان عابدین زاده و محسن میرحسینی توانستند دروازه اداره ورزش و جوانان را باز کنند اما این تیم اداره ورزش بود که با گلزنی آقایان قناعت دوست اکبر زاده و مصطفی حیدری توانست نتیجه را پنج بر چهار تعغییر داده و جواز حضور در فینال را دریافت نماید.و علاوه بر بازی درخشان تیم بیمارستان شهدای کارگر و با وجود پیش بودن این تیم از رقیب این تیم به دیدار رده بندی هدایت شد.

در این دیدار حساس و نزدیک آقایان مومنی و عابدین زاده از داور کارت زرد دریافت کردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۳۲
mostafa ghorogh
۰۵شهریور

ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ذکر صلوات بر تمامی شهدا

مرحله یک چهارم نهایی با حضور تیمهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، کمیته امداد امام خمینی،بیمارستان شهدای کارگر، اداره کل ورزش و جوانان در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه در سالن شش هزار نفری شاهدیه برگزار می گردد.بدیعی است تیمهای شرکت کننده راس ساعت در محل حضور داشته باشند.

چهارشنبه هشتم شهریور ماه نود و شش

ساعت ده صبح

اداره کل ورزش و جوانان - بیمارستان شهدای کارگر

ساعت یازده و پانزده دقیقه صبح

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی - کمیته امداد امام خمینی


یاداور می گردد بر روی نیمکت تیمها تنها یک نفر سرپرست و یک نفر مربی بهمراه بازیکنان ذخیره که تنها در آلبوم ورزشی مشخص شده اند می توانند حضور داشته باشند و از حضور دیگر اعضا و بازیکنان با لباس شخصی بر روی نیمکت جلوگیری بعمل می آید.


بازنده این مسابقات در روز چهارشنبه پانزده شهریور ساعت ده صبح برگزار کننده بازی رده بندی و برنده در همین روز ساعت یازده و پانزده دقیقه بازی فینال را برگزار می کنند


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۵۲
mostafa ghorogh