جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

با نام و یاد خداوند متعال

اولین دوره مسابقا فوتسال بسیج ادارات شهرستان یزد در راستای ایجاد شور و نشاط و نیز همبستگی بیشتر بین برادران بسیجی کارمند برگزا می گردد.

-         زمان برگزاری مسابقات: از تاریخ شنبه 31/4/1396 لغایت دوشنبه 6/6/1396 و ساعت بازیها از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر برگزار می گردد.

-         مکان برگزاری مسابقات: سالن شش هزار نفره شهید مهدی واقع در شاهدیه (نصرت آباد)

-         تعداد تیمها و نحوی برگزاری بازیها: تعداد تیمها شرکت کننده سی و دو تیم در نظر گرفته شده و به صورت گروهی و حذفی در قالب هشت گروه چهار تیمی برگزار می گردد.(در صورتیکه تعداد تیمها تعغیر یافت نحوی برگزاری مجددا اعلام میگردد.)

-         مراسم افتتاحیه مسابقات در تاریخ 31/4/96 در ساعت 8 صبح با حضور مسئولین و با سخنرانی مدعوین و اجرای رژه تیمها شرکت کننده برگزار می گردد.(حضور تمامی تیمها با لباس ورزشی در ساعت مقرر ضروری می باشد.)

-         مراسم قرعه کشی: در تاریخ 28/4/1396 ساعت 13 در سالن کنفرانس(مرحوم علی دشتی زاد) اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد واقع در خ امام خ شهید ابراهیمی روبروی فرمانداری برگزار می گردد.

-         تاریخ ثبت نام تیمها: شروع نام نویسی از تاریخ 14/4/1396 تا پایان وقت اداری مورخ 24/4/1396 انجام می پذیرد.

-         تعداد اعضاء تیمها: هر تیم شامل ده بازیکن یک مربی و یک نفر سرپرست می باشد.

بازیکنان می بایست از بین کارمندان رسمی،قراردادی و پیمانی بسیجی اداره متبوع انتخاب گردد. و هر تیم میتواند تنها یک نفر بعنوان بازیکن آزاد(نیروی شرکتی وابسته به ارگان مربوطه،نیروی امریه و یا یک بازیکن از ادارات دیگر) به عنوان یار دهم معرفی نموده و مدارک مرتبط را به همراه احکام کارگزینی دیگر اعضا ارسال نماید.

تمامی مسئولیت تیمها بر عهده سرپرست تیمها می باشد.و سرپرست تیمها الزاما می بایست در تمامی مسابقات حضور داشته باشد و در صورت غیبت ایشان مسابقه تیم لغو و امتیاز به تیم حریف واگذار می گردد.

مربی تیمها تنها عضو از تیم می باشد که میتواند از بین کارمندان دولت نباشد.

-         مدارک مورد نیاز :

-         نامه معرفی رسمی از سوی ارگان مربوطه

-         تکمیل آلبوم ورزشی مسابقات

-         تصویر حکم کارگزینی

-         کپی کارت ملی

-         فیش واریزی ورودیه به مبلغ سه میلیون ریال به شماره حساب درج شده در ناه ارسالی

-         ارائه شماره شناسه بسیج(اعضا تیمها که تا کنون به عضویت بسیج ادارات نرسیده اند می بایست نسبت به تکمبل پرونده و دریافت شماره شناسه تا اخرین روز ثبت نام اقدام نمایند.)

-         کپی کارت بیمه ورزشی( از شرکت بازیکن بدون بیمه ورزشی جلوگیری بعمل می آید)

-         کپی لیست غرامت بسیج(تیمها می توانند به ازای هر نفر ده هزار ریال و با مراجعه به بانک انصار نسبت به عضویت در بیمه غرامت به مدت یکسال اقدام نمایند.)

 

ضمنا باصلاع می رساند بازیها در سال آینده در صورت امکان به صورت لیگ برگزار می گردد که هشت تیم برتر این مسابقات به صورت مستقیم وارد لیگ ادارات شده و چهار تیم نیز به صورت زیر گروه انتخاب خواهند شد.