جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۰بهمن


تیم سفید پوش بانک سپه با قرمز پوشان اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی به قضاوت آقایان علی سالم و سید محمد موسوی به مصاف هم رفتند

تیم بانک سپه که بعلت بیماری دروازه بان اصلی و چند بازیکن خود را در اختیار نداشتند به مصاف تیم اداره میراث فرهنگی رفتند اما این تیم میراث فرهنگی بود که در اوایل بازی به تیم بانک فشار زیادی وارد نمود و توانست توسط  در یکی از حملات خود روی شوت محمود کارگر و تاثیر شماره 4 این تیم رضا دهقان چناری به گل اول بازی برسد تیم بانک که نمیخواست بازی را ببازد روی دروازه حریف فشار اورد اما فرصت سوزی بازیکنان سپه حتی روی دروازه خالی نیز باعث شد نتوانند به گل دست پیدا کنند اما این تیم میراث بود که توانست از فرصت بدست امده خود استفاده کند و اینبار خود محمود کارگر با شماره 5 بتواند گل دوم تیمش را به ثمر برساند و تیم میراث را با دو گل پیش اندازد. بعد از این گل نیز بازیکنان بانک سپه روال قبل را در سوزاندن فرصت ها ادامه دادند تا نهایتا محمد صادق آخوندزادگان بازیکن شماره 10 توانست یکی از گلها را جبران کند.

در نیمه دوم گویی بانک خیال بردن بازی را نداشت و باز حملات این تیم نتیجه ای در بر نداشت و حملات را بازیکنان خودی و تیم حریف بی سرانجام خاتمه دادن اما میراث فرهنگی که از امادگی بدنی بهتری برخوردار بود به راحتی از موقعیت های خود نگذشت و توانست در این نیمه دو برابر نیمه نخست به گل دست پیدا کند و گلی را نیز دریافت  ننماید 4 گل نیمه دوم میراث را توسط محمود کارگر با شماره 5 سه بار و رضا دهقان چناری با شماره 4 به ثمر رساندند.تا نتیجه انتهای این بازی 6-1 به سود میراث فرهنگی به پایان رسد.

در این بازی هیچ کارت زردی از جیب داور خارج نشد.

با این حساب تیم میراث فرهنگی در فینال به مصاف تیم اداره زندانها برود این دو تیم که بعنوان دو تیم صعود کننده گروه 4 به مرحله حذفی رسیدند یکبار در مرحله گروهی دیار کردند که ان بازی را اداره زندانها 3-2 برنده از زمین خارج شد حالا باید دید که میراث میتواند انتقام ان شکست را بگیرد یا اداره زندانهاست که بدون باخت به قهرمانی دست می یابد. و تیم بانک سپه نیز در دیدار رده بندی به مصاف تیم بیمارستان شهدای کارگر می رود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۰
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی