جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱تیر

به نام آفریدگار

جدول مسابقات با حضور بیست و هشت تیم در هشت گروه به شرح ذیل می باشد.

گروه 1 گروه 2 گروه 3 گروه 4
شرکت نفت استانداری تربیت بسیج شهرداری
منابع طبیعی آب منطقه ای تولید برق توزیع برق
بیمارستان شهدای کارگر آب و فاضلاب شهری شرکت گاز راه آهن
      ورزش و جوانان


گروه 5 گروه 6 گروه 7 گروه 8
مرکز بهداشت آب و فاضلاب روستایی برق منطقه ای اداره استاندارد
نهاد کتابخانه ها بانک صادارات راه و شهر سازی سپاه الغدیر
برنامه ریزی و مدیریت انتقال نفت سازمان آتش نشانی بنیاد شهید
  کمیته امداد میراث فرهنگی  




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۳
mostafa ghorogh
۳۱تیر

به نام خدا

برگزاری مراسم قرعه کشی اولین دوره مسابقات فوتسال برادران بسیجی کارمند ادارات شهرستان یزد نکوهداشت شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان کشور شهید حاج علی فارسی در محل سالن مرحوم علی دشتی زاد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با حضور پر رنگ و گرم سرپرستان تیمها برگزار گردید که مراسم، با سخنرانی و خیر مقدم جناب آقای آخوند عطار فرمانده محترم حوزه دو بسیج ادارات شروع شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۵
mostafa ghorogh
۲۰تیر

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

برادارن ارجمند می توانند هرگونه پیشنهاد،نظر، انتقاد یا هر گونه سوال در خصوص مسابقات را در این پست ثابت یا در بخش نظرات هر مطلب ارائه نمایند تا گروه اجرایی این مسابقات را در راستای برگزاری بهتر این مسابقات یاری نمایند.

یاداور می گردد این وبلاگ در زمان برگزاری مسابقات تمامی اخبار، مصاحبه ها و نیز کری خوانی تیمها را در پوشش خواهد داد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۸
mostafa ghorogh
۱۹تیر
با سلام
لطفا فرم زیر را دانلود نموده و در قسمت الصاق عکس عکس 3*4 بازیکنان خود را قرار دهید.
در زیر عبارت نام و نام خانوادگی بازیکنان،  نام بازیکن و کادر فنی را تایپ نمایید
همچنین شماره بازیکن را در فرم زیر جلوی عبارت مربوطه درج نمایید.
فرم مذکور را بهمراه مدارک خواسته شده به حوزه دو بسیج ادارات واقع در خ امام خ شهید ابراهیمی (روبه روی فرمانداری)تحویل نمایید.

آلبوم ورزشی ذیل در حکم کارت بازی بازیکنان می باشد و از ابتدای بازیها تا پایان آن قابل تعغیر نمی باشد. و توسط ناظر بازیها در شروع هر بازی با بازیکنان چک شده و اجازه بازی صادر می گردد.پس در تکمیل کامل آن دقت لازم بعمل آورید.


لینک دانلود:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۴
mostafa ghorogh
۱۴تیر

با نام و یاد خداوند متعال

اولین دوره مسابقا فوتسال بسیج ادارات شهرستان یزد در راستای ایجاد شور و نشاط و نیز همبستگی بیشتر بین برادران بسیجی کارمند برگزار می گردد.

-         زمان برگزاری مسابقات: از تاریخ شنبه 1396/4/31لغایت دوشنبه1396/6/6 و ساعت بازیها از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر برگزار می گردد.

-         مکان برگزاری مسابقات: سالن شش هزار نفره شهید مهدی واقع در شاهدیه (نصرت آباد)

-         تعداد تیمها و نحوی برگزاری بازیها: تعداد تیمها شرکت کننده سی و دو تیم در نظر گرفته شده که به ترتیب اولویت ثبت نام و تکمیل مدارک،شرکت داده خواهند شد.

بازیها به صورت گروهی و حذفی در قالب هشت گروه چهار تیمی برگزار می گردد.(در صورتیکه تعداد تیمها تعغیر یافت نحوی برگزاری مجددا اعلام میگردد.)

-         مراسم افتتاحیه مسابقات در تاریخ 1396/4/31در ساعت 8 صبح با حضور مسئولین و با سخنرانی مدعوین و اجرای رژه تیمها شرکت کننده برگزار می گردد.(حضور تمامی تیمها با لباس ورزشی در ساعت مقرر ضروری می باشد.)

-         مراسم قرعه کشی: در تاریخ 1396/4/28 ساعت 13 در سالن کنفرانس(مرحوم علی دشتی زاد) اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد واقع در خ امام خ شهید ابراهیمی روبروی فرمانداری برگزار         می گردد.

-         تاریخ ثبت نام تیمها: شروع نام نویسی از تاریخ 1396/4/14 تا پایان وقت اداری مورخ 1396/4/24 انجام         می پذیرد.

-         تعداد اعضاء تیمها: هر تیم شامل ده بازیکن، یک مربی و یک نفر سرپرست می باشد.

بازیکنان می بایست از بین کارمندان رسمی،قراردادی و پیمانی بسیجی اداره متبوع انتخاب گردد. و هر تیم میتواند تنها یک نفر بعنوان بازیکن آزاد(نیروی شرکتی وابسته به ارگان مربوطه، نیروی امریه و یا یک بازیکن از ادارات دیگر) به عنوان یار دهم معرفی نموده و مدارک مرتبط را به همراه احکام کارگزینی دیگر اعضا ارسال نماید.

تمامی مسئولیت تیمها بر عهده سرپرست تیمها می باشد. سرپرست تیمها الزاما می بایست در تمامی مسابقات حضور داشته باشد و در صورت غیبت ایشان مسابقه تیم لغو و امتیاز به تیم حریف واگذار می گردد.

مربی تیمها تنها عضو از تیم می باشد که میتواند از بین کارمندان دولت نباشد.

-         مدارک مورد نیاز :

-         نامه معرفی رسمی از سوی ارگان مربوطه

-         تکمیل آلبوم ورزشی مسابقات

-         تصویر حکم کارگزینی

-         کپی کارت ملی

-         اصل فیش واریزی ورودیه به مبلغ سه میلیون ریال به شماره حساب 12-258061-40-8220 بنام حوزه بسیج دو شهدای اداری نزد بانک مهر اقتصاد

-         ارائه شماره شناسه بسیج(اعضا تیمها که تا کنون به عضویت بسیج ادارات نرسیده اند می بایست نسبت به تکمبل پرونده و دریافت شماره شناسه تا اخرین روز ثبت نام اقدام نمایند.)

-         کپی کارت بیمه ورزشی( از شرکت بازیکن بدون بیمه ورزشی جلوگیری بعمل می آید)

-         کپی لیست غرامت بسیج(تیمها می توانند به ازای هر نفر ده هزار ریال و با مراجعه به بانک انصار نسبت به عضویت در بیمه غرامت به مدت یکسال اقدام نمایند.)

 

ضمنا باصلاع می رساند بازیها در سال آینده در صورت امکان به صورت لیگ برگزار می گردد که هشت تیم برتر این مسابقات به صورت مستقیم وارد لیگ ادارات شده و چهار تیم نیز به صورت زیر گروه انتخاب خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۴
mostafa ghorogh
۱۳تیر

۱۳تیر

تقدیر و تشکر


کلام اول


جا دارد در اولین کلام از جناب آقای ابوالفضل کارگر معاونت محترم اداره کل ورزش و جوانان استان بعلت همکاری درامربرگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی  هفته بسیج سال۹۵نکوداشت شهیدشاخص سازمان بسیج کارمندان؛شهیدحامد جُرفی تشکر نماییم و همچنین بابت قول مساعد دراختیارگذاردن سالن شاهدیه برای برگزاری مسابقات فوتسال بسیج کارمندان شهرستان یزد تقدیر نماییم و ازاین بابت خوشحالیم که بانگاه ویژه ای که برادر ارجمندآخوندعطار فرمانده حوزه بسیج شهدای اداری به ورزش کارکنان داشته اند،روح تازه ای در بخش کارکنان دولت ایجاد شده و موجبات افزایش شور ونشاط در بدنه دستگاههای اجرایی و حفظ وانسجام بسیجیان فراهم گردیده است.


ان شاءالله باعنایت باریتعالی ومدد ازشهدای والامقام وباهمت وتلاش شماعزیزان بسیجی بتوانیم درامربرگزاری این مسابقات بنحوی مطلوب وشایسته،اقدام نماییم

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۴
mostafa ghorogh