جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۵۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱مرداد

اداره ورزش خود را در بین چهار تیم دید.

دوشنبه سی ام مرداد ماه ساعت دوازده

داوران : آقایان ستار زاده و سالم

تیم زرد پوش اداره کل ورزش و جوانان در مرحله یک هشتم به دیدار تیم سرمه ای پوش بانک صادارت رفت. در شروع نیمه این بانک صادارات بود که توسط مرد کهنه کار و با تجربه خود آقای حکام زاده دروازه اداره ورزش را باز کرد. اداره ورزش و جوانان که توقع این گل زود هنگام را نداشت به دروازه بانک صادرات حمله کرد و توانست روی پاس خوب ابوالفضل حکام زاده و ضربه نهایی مصطفی حیدری دروازه بانک را باز کند. دقایقی بعد دوباره مصطفی حیدری توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. تیم بانک نیز حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که با بی دقتی بازیکنان خود و درخشش دروازه بان تیم ورزش و جوانان ناکام ماندند و در اواخر نیمه دوم ابوالفضل اکبر زاده دروازه تیم بانک را برای سومین بار باز کرد.

نیمه دوم متفاوت تر از نیمه اول اغز شد تیم بانک ناامیدانه به دروازه حریف یورش می برد و اداره ورزش و جوانان توانست با یک بازی منطقی در این نیمه ابتدا توسط آقای قناعت دوست دوبار دروازه بانک باز شد در این لحظه بانک صادارت اقدام به تعویض دروازه بان خود با بازیکن کرد اما اینکار نیز راهی به جایی نبرد و دروازه خود را دوبار دیگر باز شده دیدند زننده گل هفتم اداره ورزش ابوالفضل اکبر زاده و هشتمین گل را آقای محمدی به ثمر رساند.

در این بازی آقای قناعت دوست از اداره ورزش و آقایان حکام زاده ، ابدی،محسن شرافت (بازیکن شماره دو) از داور بازی کارت زرد گرفتند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۸
mostafa ghorogh
۳۱مرداد

دوشنبه سی ام مرداد ماه ساعت دوازده

داوران : آقایان ستار زاده و سالم

تیم آبی پوش آبفای شهری به دیدار تیم قرمز پوش بیمارستان شهدای کارگر رفتند. بازی در نیمه اول با گلزنی اسلامی از تیم بیمارستان شهدای کارگر و آقای رحمانی از تیم آبفا و ارائه یک بازی خوب از دو تیم به پایان رسید. در نیمه دوم بازی زیباتری را از دو تیم شاهد بودیم و در اغلب دقایق این تیم بیمارستان بود که حمله می کرد و تیم آبفا نیز با سیستم دو دو خود بخوبی و منطقی دفاع میکرد. تا اواسط نیمه دوم  این تیم بیمارستان شهدای کارگر بود که توانست بالاخره دروازه آبفا را با گلزنی آقای محسن میر حسینی باز کند. تیم آبفا با خوردن این گل حملات خود را بیشتر کرد و از یار مصدوم خود نیز سود برد تا حملات بیشتری را روی دروازه حریف تدارک ببیند. در فاصله یک دقیقه و بیست و سه ثانیه مانده به پایان بازی مصطفی کاشانیان زاده شوتی را روانه دروازه تیم بیمارستان کرد که با برخورد به بازیکن مدافع تعغیر جهت داد و به تور دروازه نشت. و این نیمه نیز مطابق نیمه اول یک بر یک به پایان رسید و در مجموع نتیجه دو بر دو مساوی تمام شد.و بازی به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی تیم بیمارستان پنج پنالتی خود را گل کرد اما تیم آبفا پنالتی پنجم خود را از دست داد و نتیجه در ضربات پنالتی پنج بر چهار شد.

در این دیدار آقای ایتام زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۷
mostafa ghorogh
۱۹مرداد
برنامه ادامه مسابقات تا فینال
قابل ذکر است طبق اعلام قبلی مسابقات در تاریخ یکم شهریور بعلت برگزاری مسابقه کشوری میراث فرهنگی در عصر برگزار می گردد.
ضمنا مسابقات مرحله یک شانزدهم با پشت زمینه زرد در روز دوشنبه 5/23 برگزار می گردد. و در صورتیکه بازی به تساوی برسد وقت اضافه به زمان برگزاری اضافه می گردد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۹
mostafa ghorogh
۱۹مرداد

جدول اخطارها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۱
mostafa ghorogh
۱۹مرداد

جدول گلزنان برتر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۰
mostafa ghorogh
۱۹مرداد

جدول رتبه بندی نهایی مرحله گروهی در گروه های هشتگانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۸
mostafa ghorogh
۱۹مرداد

آقای گل باز گل کاشت

چهارشنبه هیجدهم مرداد در آخرین بازی مرحله گروهی دو تیم مرکز بهداشت با لباسهای قرمز به مصاف تیم نارنجی پوش نهاد کتابخانه ها رفتند قضاوت این بازی را آقایان جواد ستارزاده و حسین دهقان بعهده داشتند.

دو تیم توانسته بودند حریف قبلی خود را با شکست بدرقه کنند و در این دیدار تنها به دنبال صدر نشینی بودند. تا مشخص شود کدام به عنوان تیم نخست به مصاف تیم شرکت توزیع برق و کدام تیم بعنوان تیم دوم به دیدار تیم دانشگاه شهید صدوقی بروند.

تیم مرکز بهداشت توانست در نیمه دوم دو گل را توسط آقای گل مسابقات آقای محمد حسین باقری بازیکن ارزشمند خود به ثمر برساند. تلاش دو تیم در وقت اول نتیجه ای به جزء دو بر صفر در بر نداشت.

نیمه دوم متفاوت از نیمه اول شد و بازی پر گلتری را شاهد بودیم. در این نیمه نیز آقای گل توانست دو بار دیگر دروازه حریف را باز کند و دیگران یاران او آقایان محمد بیک،محمد نقوی(شماره نه)سید محمد طباطبایی و حمید روغنی  هر کدام یکبار توانستند دروازهحریف را باز نمایند. و مصیب مزیدی بازیکن شماره ده تیم نهاد کتابخانه ها تنها گلزن تیم خود در این دیدار لقب خورد.

در نهایت تیم مرکز بهداشت توانست با نتیجه هشت بر یک بر حریف غلبه کند و بعنوان دومین خط حمله جام به دیدار تیم شرکت توزیع در مرحله بعد برود. و نهاد کتابخانه ها نیز به دیدار تیم اداره ورزش و جوانان خواهد رفت.

در این دیدار مصیب مزیدی بازیکن شماره 10 و احمد مزیدی بازیکن شماره 1 از داور کارت زرد دریافت نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۵
mostafa ghorogh
۱۹مرداد

دانشگاه علوم پزشکی باز اقتدار خود را به نمایش گذاشت.

چهارشنبه هیجدهم مرداد بازی دوم ساعت ده صبح با حضور سفید پوشان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و تیم استاندارد با لباسهای نوک مدادی و با قضاوت آقای جواد ستارزاده و مقوم برگزار شد

دو تیم که خیالشان از صعود راحت بود تنها به دنبال صدر نشینی بودند. تیم دانشگاه باز مطابق دیدار اول خود بازی روان و هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود و تیم استاندارد نیز بخوبی دفاع می کرد و چند ضد حمله نیز داشت که به هدر داد تا اواسط نیمه اول  مهدی رضایی قفل دروازه استاندارد را باز کرد در ادامه آقای خواجه مهریز بازیکن شماره 5 دانشگاه که در رتبه دوم آقای گلی مسابقات قرار داشت توانست گلی را به ثمر برساند و خود را به آقای باقری در صدر جدول گلزنان نزدیک کند. در حسن ختام نیمه اول آقای عباس صادقی گل سوم تیم خود را در وقت اول به ثمر رساند تا با همین نتیجه تیمها به استراحت بین نیمه بروند.

در نیمه دوم آقای خواجه مهریزی قدمی دیگر به صدر جدول گلزنان برداشت و گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند. تیم استاندارد نیز توانست به کلین شیت دروازه بان خوب تیم دانشگاه پایان دهد و با گلزنی آقای مهدی زارع توانست یک گل خورده خود را جبران کند و نتیجه چهار بر یک شد. اما در ادامه آقای عباس صادقی و حسین عسگری توانستند دو بار دیگر دروازه حریف را باز نمایند تا نتیجه نهایی شش بر یک به پایان برسد

تیم دانشگاه بعنوان صدر نشین گروه هشتم به دیدار تیم اداره کل منابع طبیعی خواهد رفت و تیم استاندارد بعنوان تیم دوم به مصاف بیمارستان شهدای کارگر خواهد رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۵
mostafa ghorogh
۱۹مرداد

نبود دروازه بان کار دست شهرداری داد.

چهارشنبه هیجدهم مرداد ماه ساعت نه صبح

تیم حوزه بسیج شهرداری سفید پوش به مصاف تیم سورمه ای پوش شرکت توزیع برق رفت.

داوران بازی:آقایان جواد ستار زاده و مقوم

تیم حوزه بسیج شهرداری که در بازی قبل سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرده بود برای صعود نیاز به یک امتیاز این بازی داشت. اما نبود دروازه بان تخصصی در این بازی و جای ندادن دروازه بان دوم در لیست تیم، مربی را مجبور به استفاده از بازیکن خوبی همچون آقای علی خباز که تخصصی در پست دروازه بانی ندارد  در درون دروازه جای دهد. همین امر به سعید نوراللهی کمک کرد تا راحتر بتواند در نیمه نخست دو گل را درون دروازه شهرداری بکارد. تلاش تیم شهرداری هم برای جبران گل سودی در پی نداشت.

شهرداری توانست در اوایل نیمه دوم یک گل را توسط مهدی نعمت اللهی بازیکن تکنیکی و خوب خود جبران کند و این انگیزه ای بود برای جبران نتیجه اما عجله کردن برای این موضوع و استفاده از گلر بعنوان یار پنجم در حمله همچنین دفاع منطقی تیم توزیع برق باعث شد روی پاس اشتباه بازیکن شماره نه تیم شهرداری توپ جلوی پای اکبر زارع بی افتد و او دروازه خالی را با یک بغل پای راحت باز کند. گل سوم تیم شرکت توزیع آب سردی بود بر بدنه تیم شهرداری و این تیم در ادامه نیز با همین تعجیل و با بازی غیر منطقی خود در مقابل سیستم دفاعی منطقی تیم حریف دروازه خود را توسط بازیکن شماره دو حریف صادقیان، سعید نوراللهی دو بار و محمد حسین افروز، باز شده دید تا نتیجه ناباورانه هفت بر یک به سود تیم شرکت توزیع برق به پایان رسد و این تیم به مرحله بعد صعود نماید.

در این بازی جوانمردانه هیچ یک از بازیکنان دو تیم کارت زرد یا قرمز دریافت نکردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۴
mostafa ghorogh
۱۷مرداد

چهارشنبه هیجدهم مرداد ماه

ساعت نه صبح

حوزه بسیج شهرداری - شرکت توزیع برق

ساعت ده صبح

اداره کل استاندارد - دانشگاه پزشکی شهید صدوقی

ساعت یازده صبح

مرکز بهداشت - نهاد کتابخانه ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۶
mostafa ghorogh