جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۹مرداد

نبود دروازه بان کار دست شهرداری داد.

چهارشنبه هیجدهم مرداد ماه ساعت نه صبح

تیم حوزه بسیج شهرداری سفید پوش به مصاف تیم سورمه ای پوش شرکت توزیع برق رفت.

داوران بازی:آقایان جواد ستار زاده و مقوم

تیم حوزه بسیج شهرداری که در بازی قبل سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرده بود برای صعود نیاز به یک امتیاز این بازی داشت. اما نبود دروازه بان تخصصی در این بازی و جای ندادن دروازه بان دوم در لیست تیم، مربی را مجبور به استفاده از بازیکن خوبی همچون آقای علی خباز که تخصصی در پست دروازه بانی ندارد  در درون دروازه جای دهد. همین امر به سعید نوراللهی کمک کرد تا راحتر بتواند در نیمه نخست دو گل را درون دروازه شهرداری بکارد. تلاش تیم شهرداری هم برای جبران گل سودی در پی نداشت.

شهرداری توانست در اوایل نیمه دوم یک گل را توسط مهدی نعمت اللهی بازیکن تکنیکی و خوب خود جبران کند و این انگیزه ای بود برای جبران نتیجه اما عجله کردن برای این موضوع و استفاده از گلر بعنوان یار پنجم در حمله همچنین دفاع منطقی تیم توزیع برق باعث شد روی پاس اشتباه بازیکن شماره نه تیم شهرداری توپ جلوی پای اکبر زارع بی افتد و او دروازه خالی را با یک بغل پای راحت باز کند. گل سوم تیم شرکت توزیع آب سردی بود بر بدنه تیم شهرداری و این تیم در ادامه نیز با همین تعجیل و با بازی غیر منطقی خود در مقابل سیستم دفاعی منطقی تیم حریف دروازه خود را توسط بازیکن شماره دو حریف صادقیان، سعید نوراللهی دو بار و محمد حسین افروز، باز شده دید تا نتیجه ناباورانه هفت بر یک به سود تیم شرکت توزیع برق به پایان رسد و این تیم به مرحله بعد صعود نماید.

در این بازی جوانمردانه هیچ یک از بازیکنان دو تیم کارت زرد یا قرمز دریافت نکردند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی