جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۰۵بهمن

بانک سپه سفید پوش به مصاف تیم آبی پوش اداره اسناد و املاک یزد و با قضاوت آقایان فاضلی نژاد و باقری زاده رفتند

در این بازی علاوه بر تنها محروم این مرحله بازیکن خوب و تاثیر گذار تیم اسناد بود. این تیم بعلت مثبت اعلام شدن تست کرونا تنها دروازه بان خود بدون دو یار موثر به مصاف بانک سپه اماده میرفتند. این امر باعث نشده بود که این تیم روحیه خود را از دست دهد و خود را بازنده باز بنامد انان که به عنوان صدر نشین گروه خود به این مرحله رسیده بودند تلاش میکردند تا به سلامت از این مرحله گذر نمایند اما این بانک سپه بود که در همان ابتدای بازی با گل محمد صادق آخوند زاده شماره 10 خود توانست به گل برتری دست پیدا کند بعد از این گل بود که بازی از طب و تاب افتاد و حقیقتا بازی جذابی نسبت به دو دیدار قبل به چشم نیامد تیم بانک که خود را برنده بازی می دید در یکی از حملات تیم حریف غافلگیر شد و بازیکن خوب شماره 11 (محمد اردانی زاده ) تیم اسناد توانست بازی را به تساوی بکشناد. تا این نیمه را دو تیم با همین نتیجه به استراحت بپردازند.

در نیمه دوم باز این بانک سپه بود که موفق به گلزنی شد و گل دوم بانک توسط بازیکن شماره 2 مهدی دهقاندر حالی به ثمر رسید که وی بعلت برخورد خود در نیمه اول بشدت از ناحیه شانه آسیب دید و از درد شدید رنج می برد. اما اسناد که نمی خواست بازی را ببازد به تکاپو افتاد و دوباره توانست  توسط اردانی زاده به گل تساوی دست یابد. بانک که باز بازی برده را از دست داده بود گویی به خود آمد و حمید رضا امامی بازیکن شماره 5 توانست باز به گل برتری دست یابد اما این گل بخت تیم اسناد را بست و این تیم کلا به ریخت و از این امر بانک که به بازی رو به جلو روی اورده بود موفق شد دوبار دیگر توسط ابوالفضل میرجلیلی با شماره 12 و یکبار توسط حمید رضا امامی شماره 5 سه گل دیگر به حریف بزند تا با نتیجه 6-2 تیم حریف را بدرقه کند و خود را در مرحله بعد حریف تیم اداره کل میراث فرهنگی نماید.

در این بازی محمد دهشیری شماره 12 اسناد و املاک از داور کارت زرد گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۵
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی