جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۰بهمن

تیم بیمارستان شهدای کارگر با لباس های قرمز رنگ به مصاف تیم اداره کل زندانها با لباس مشکی و قضاوت آقایان علی سالم و سید محمد موسوی رفتند.

تیم بیمارستان در غیاب بازیکن خوب خود حسام الدین فرازمند به دیدار تیم قدرتمند اداره زندانها رفت و این تیم در شروع نیمه اول فوقالعاده هماهنگ و با برنامه کار کردن و مزد این تلاش اولین گل توسط محسن میرحسینی بازیکن شماره 11 این تیم بود تیم زندانها که غافلگیر شده بود روی به حملات بیشتر اورد که بی دقتی بازیکنان این تیم بخصوص ملکی که در جدول گلزنان رتبه سوم را داشت به هدر میرفت که شوک دوم توسط آقای رضا دهقان به تیم اداره زندانها داده شد وی توانست گل دوم را به زیبایی به ثمر برساند و مزد بازی هدفمند تیم خود را بدهد تیم زندان که تمرکز بازیکنانش بهم خورده بود فشار را بیشتر کرد که درخشش بازیکنان تیم حریف و بخصوص دروازه بان خوبشان تلاش تیم مشکی پوش میدان را یکی بعد از دیگری به یاس تبدیل کرد در دقیقه 18 بازی بالاخره قفل دروازه حریف توسط محمود صیادی روی شوت از سمت راست زمین بیمارستان به تیر دو دروازه گل اول تیم زندانها به ثمر رسید و این گل تمرکز بازیکنان بیمارستان را بشدت بهم زد تا تقریبا یک دقیقه بعد و در فاصله 40 ثانیه به پایان نیمه اول باز محمود صیادی بتواند همه چیز را برابر کند و گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. این نیمه مهیج با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

در نیمه دوم همه چیز پایاپای و برابر پیش میرفت تا اینکه بر اثر برخورد دو بازیکن بر روی توپ هوایی سید محمد جواد ایتام نژاد از ناحیه پیشانی دچار اسیب شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد و برای مدوا به بیمارستان منتقل شد. چند دقیقه بعد بود که دروازه بان تیم بیمارستان نیز دچار مصدومیت شد و با دردی که داشت مجبور به ادامه بازی شد این دو مصدومیت زمان زیادی از بازی را خواباند که بر کیفیت بازی بسیار تاثیر گذارز بود و تیم بیمارستان حالا سه بازیکن خوب خود را دراختیار نداشت پنابادی دروازه بان تیم بیمارستان که با رشادت با درد به بازی ادامه میداد متاسفانه بر اثر درد تمرکز در ارسال پاس بلند به همبازی کن خود را از دست داد و پاس او در نیمه زمین به بازیکن زندان رسید و او با پاس عرضی در جلو دروازه بازیکن شماره 2 خود را صاحب موقعیت گل نمود و آقای حیدری دروازه را گشود تا مقاومت تیم بیمارستان و دروازه بان این تیم بشکند و این تیم علاوه بر از دست دادن برد، دروازه بان خود را نیز از دست دهد. بعد از این گل بود. در ادامه روی پاس بلند آقای میرحسینی نتوانست به خوبی توپ را دفع کند و جلو امدن دروازه بان این تیم از خط دروازه باعث شد که ضربه سر بازیکن بیمارستان به تور دروازه خود بنشیند تا شیرازه این تیم کاملا بهم بریزد و بعد از آن نیز این تیم دو گل دیگر دریافت کند زننده گلها پنجم و ششم زندان آقایان حیدری و محمود صیادی بودند.

در این بازی آقایان منصور ستارزاده با شماره 4 و محمود ملکی با شماره 11 از داور کارت زرد دریافت نمودند که هر دو با این کارت دو کارته و از بازی فینال محروم شدند.

تیم بیمارستان همانند دوره اول مسابقات بازی ما قبل فینال را باخت. و به دیدار رده بندی رفت تا شاید بتواند مقام سومی دوره قبل را تکرار کند یا خیر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۰
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی