جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۹مرداد

آقای گل باز گل کاشت

چهارشنبه هیجدهم مرداد در آخرین بازی مرحله گروهی دو تیم مرکز بهداشت با لباسهای قرمز به مصاف تیم نارنجی پوش نهاد کتابخانه ها رفتند قضاوت این بازی را آقایان جواد ستارزاده و حسین دهقان بعهده داشتند.

دو تیم توانسته بودند حریف قبلی خود را با شکست بدرقه کنند و در این دیدار تنها به دنبال صدر نشینی بودند. تا مشخص شود کدام به عنوان تیم نخست به مصاف تیم شرکت توزیع برق و کدام تیم بعنوان تیم دوم به دیدار تیم دانشگاه شهید صدوقی بروند.

تیم مرکز بهداشت توانست در نیمه دوم دو گل را توسط آقای گل مسابقات آقای محمد حسین باقری بازیکن ارزشمند خود به ثمر برساند. تلاش دو تیم در وقت اول نتیجه ای به جزء دو بر صفر در بر نداشت.

نیمه دوم متفاوت از نیمه اول شد و بازی پر گلتری را شاهد بودیم. در این نیمه نیز آقای گل توانست دو بار دیگر دروازه حریف را باز کند و دیگران یاران او آقایان محمد بیک،محمد نقوی(شماره نه)سید محمد طباطبایی و حمید روغنی  هر کدام یکبار توانستند دروازهحریف را باز نمایند. و مصیب مزیدی بازیکن شماره ده تیم نهاد کتابخانه ها تنها گلزن تیم خود در این دیدار لقب خورد.

در نهایت تیم مرکز بهداشت توانست با نتیجه هشت بر یک بر حریف غلبه کند و بعنوان دومین خط حمله جام به دیدار تیم شرکت توزیع در مرحله بعد برود. و نهاد کتابخانه ها نیز به دیدار تیم اداره ورزش و جوانان خواهد رفت.

در این دیدار مصیب مزیدی بازیکن شماره 10 و احمد مزیدی بازیکن شماره 1 از داور کارت زرد دریافت نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی