جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۳۱مرداد

دوشنبه سی ام مرداد ماه ساعت دوازده

داوران : آقایان ستار زاده و سالم

تیم آبی پوش آبفای شهری به دیدار تیم قرمز پوش بیمارستان شهدای کارگر رفتند. بازی در نیمه اول با گلزنی اسلامی از تیم بیمارستان شهدای کارگر و آقای رحمانی از تیم آبفا و ارائه یک بازی خوب از دو تیم به پایان رسید. در نیمه دوم بازی زیباتری را از دو تیم شاهد بودیم و در اغلب دقایق این تیم بیمارستان بود که حمله می کرد و تیم آبفا نیز با سیستم دو دو خود بخوبی و منطقی دفاع میکرد. تا اواسط نیمه دوم  این تیم بیمارستان شهدای کارگر بود که توانست بالاخره دروازه آبفا را با گلزنی آقای محسن میر حسینی باز کند. تیم آبفا با خوردن این گل حملات خود را بیشتر کرد و از یار مصدوم خود نیز سود برد تا حملات بیشتری را روی دروازه حریف تدارک ببیند. در فاصله یک دقیقه و بیست و سه ثانیه مانده به پایان بازی مصطفی کاشانیان زاده شوتی را روانه دروازه تیم بیمارستان کرد که با برخورد به بازیکن مدافع تعغیر جهت داد و به تور دروازه نشت. و این نیمه نیز مطابق نیمه اول یک بر یک به پایان رسید و در مجموع نتیجه دو بر دو مساوی تمام شد.و بازی به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی تیم بیمارستان پنج پنالتی خود را گل کرد اما تیم آبفا پنالتی پنجم خود را از دست داد و نتیجه در ضربات پنالتی پنج بر چهار شد.

در این دیدار آقای ایتام زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی