جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۹شهریور

چهارشنبه پانزدهم شهریور ساعت دوازده و سی دقیقه

سالن ابرند آباد

داوران : آقایان علی شریفی و جواد ستار زاده

در حضور نزدیک به یکصد نفر تماشاگر فینال بین دو تیم کمیته امداد امام خمینی(ره) با لباسهای مشکی و تیم اداره کل ورزش و جوانان با لباسهای زرد رنگ آغاز شد. تیم کمیته امداد در این بازی از همراهی بازیکن با سابقه و خوب خود سعید احرامیان به دلیل عمل مینیکس پا محروم بود اما این بازیکن خوش فکر که نقش پررنگی در فینالیست شدن تیمش داشت در کنار زمین به کوچینگ تیم پرداخت.

در همان ابتدای کار تیم اداره ورزش و جوانان که بازیکن ملی پوش ناشنوایان خود را به علت المپیاد در اختیار نداشت توانست روی پاسکاری خوب دو بازیکن نوک خود اکبر زاده و قناعت دوست به یک گل با ارزش دست یابد اما خیلی زود تیم کمیته امداد توانست با شوتی سر کش از پشت محوطه گل تساوی را به ثمر برساند. و بازی مجددا به تساوی برسد و در ادامه با گلزنی مجدد این بازیکن و با شوت با بیرون پا گل دوم و پیروزی بخش تیم خود را به ثمر رساند تیم اداره کل ورزش که بازی را از دست رفته دید و در بازی سازی با توجه به غیبت مصطفی حیدری دچار مشکل شده بود مجددا حملاتی را با محوریت ابوالفضل اکبر زاده تدارک دید که در نهایت توانست توسط زارع زاده گل تساوی را به ثمر برساند و در اواخر نیمه اول بود که بازیکن فنی و خوش اخلاق تیم اداره ورزش ابوالفضل اکبر زاده توانست تیم خود را با برد به رختکن ببرد.

در شروع نیمه دوم تیم کمیته به یکبار بازی را از دست داد و این تیم اداره ورزش و جوانان بود که توانست توسط بازیکن چارچوب شناس خود علی قناعت دوست گل چهارم را به ثمر برساند. قناعت دوست در طول بازی بارها به علت مصدومیت قدیمی خود از ناحیه زانو از بازی خارج و مجددا با درمان موقت به بازی باز می گشت. تیم کمیته امداد به حملات خود ادامه داد و چند موقعیت را روی دروازه اداره ورزش ایجاد کرد که با عکس العمل دروازه بان و هوشیاری آقای خوانین زاده بازیکن پست یک تیم اداره کل ورزش و جوانان این موقعیت ها به گل نرسید. و در عوض در برگشت حسن پور بازیکن تیم اداره ورزش و جوانان توانست آب سردی را بر پیکره تیم کمیته ریخته و تعداد گلهای تیم خود را به پنج افزایش دهد. در این لحظه به نظر می رسید کار تیم کمیته امداد به پایان رسیده و این تیم قصد استفاده از بازیکن پنجم افتاد اما سعید احرامیان اقدام به بیرون کشیدن دروازه بان خود نکرد و با امید مثال زدنی به بازی ادامه داد. در ادامه تیم کمیته امداد با طراحی حملاتی با رهبری سعید عزیزی نزاد عرصه را بر تیم حریف تنگ تر کرد و این بازیکن گلزن و ارزشمند توانست گل امید بخش تیمش را به ثمر برساند و ده دقیقه دوم نیمه دوم امید را به تیم باز گرداند. تیم کمیته امداد امام خمینی که جان تازه ای گرفته بود بر فشار خود افزود و اشتباه چند باره گلر تیم اداره ورزش که بر خلاف دیگر مسابقات این جام ،روز خوبی را پشت سر نگذاشته بود باعث شد که خیلی زود گل چهارم تیم کمیته امداد توسط طاهر نزاد یکی دیگر از خوبان تیم در طول مسابقات به ثمر برسد. و فشار روانی زیادی را روی تیم اداره کل ورزش و جوانان وارد آورد. تا در نهایت دست بکار بزرگی زده و بازی 5 بر 2 را به تساوی پنج بر پنج برساند ززنده گل پنجم تیم کمیته امداد امام خمینی آقای طباطبایی بود. بعد از این گل باز این تیم اداره کل ورزش و جوانان بود که توانست گل ششم خود را توسط قناعت دوست به ثمر برساند. اقای قناعت دوست با این گل خود را بالاتر از باقری آقای گل رسانید و به همراه عزیزی پناه هر دو در صدر گلزنان قرار گرفت.

اما باز تیم خوب و همدل کمیته امداد پا پس نکشید و تواانست توسط طباطبایی بازی را مساوی کند. و در نهایت در وقت قانونی بازی شش بر شش مساوی به پایان برسد.

این بازی نیز همانند بازی رده بندی به وقت اضافه کشیده شد و در سه دقیقه اول هر دو تیم با انگیزه برد پا به زمین گذاشتند. اما این تیم اداره کل ورزش و جوانان بود که از این وقت اضافه بهترین استفاده را کرد و با زدن گل هفتم بازی توسط زارعزاده خود را فاتح این مسابقات معرفی نمودند. بعد از این گل دیگر تیم کمیته امداد امام خمینی نتوانست دروازه حریف را باز نماید. و جام قهرمانی به تیم اداره کل ورزش و جوانان رسید.

در این بازی آقایان خوانین زاده و قناعت دوست از تیم اداره کل ورزش و جوانان و طاهر نزاد از تیم کمیتهخ امداد امام خمینی از داور بازی کارت زرد دریافت نمودند.

در ضمن آقای سید مهدی طباطبایی بازیکن شماره 5 تیم کمیته امداد امام خمینی بعنوان بهترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

تلاش و همدلی تیم یکدست کمیته امداد امام خمینی جای تقدیر دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی