جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۰۸شهریور

برنده زیباترین و حساسترین بازی جام در وقت اضافه تعیین شد

چهارشنبه هشتم شهریور ساعت یازده و بیست دقیقه صبح

مرحله نیمه نهایی

داوران: بهروز رحیمی و جواد ستارزاده

سفید پوشان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به دیدار سیاه پوشان کمیته امداد امام خمینی رفتند. یاران نادر اتحادی که بهترین خط دفاع را با تنها یک گل خورده در این جام یدک می کشیدند و بهترین خط حمله نیز متعلق به این تیم بود. امیدوار به صعود به فینال بودند اما در اوایل نیمه نخست و با اشتباه فاحش دروازه بان خود نتیجه را یک بر صفر بر روی تابلو دیدند. شوت آقای طاهر نزاد بازیکن گلزن تیم کمیته امداد از دست دروازه بان تیم دانشگاه سر خورد و به درون دروازه غلطید. بعد از دریافت گل بازیکنان تیم دانشگاه علوم پزشکی بازی احساسی از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند مانند مسابقات قبل بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند و مصدومیت بازیکن شماره یازده این تیم آقای رضایی نیز اوضاع این تیم را به ریخت. اما در نهایت این تیم توانست توسط آقای غضنفری بازیکن شماره دو خود دفاع منسجم حریف را شکسته و با یک شوت و عبور توپ از بین بازکنان تیم کمیته امداد به گل مساوی دست یابد و در دقایق پایانی نیمه دوم بود که بهترین گلزن این تیم خواجه مهریزی  بازیکن شماره 5 این تیم گل برتری را درون دروازه حریف قرار داد. تا این تیم دانشگاه باشد که در نیمه نخست تیم برتر این میدان لقب بگیرد.

در نیمه دوم تیم کمیته امداد با ارائه یک بازی زیبا و با هدایت بازیکن شماره هفت خود آقای سعید احرامیان توانست با اشتباه بازیکن پست یک تیم دانشگاه و دروازه بان این تیم روی پرتاب دست دروازه بان خود و ضربه سر آقای طباطبایی به گل تساوی دست پیدا کند. بعد از این گل دروازهبان اصلی دانشگاه به ترکیب این تیم باز گشت و بازی به صورت متعادل و با هدر دادن فرصتهای زیادی از طرف دو تیم دنبال شد. که در نهایت روی شوت بازیکن کمیته و برگشت توپ توسط دروازبان تیم حریف محمد صادق عزیزی دروازه تیم دانشگاه را فرو بریزد. و این تیم را تیم برتر زمین نماید. در اواخر بازی بود که روی توپ دفع شده توسط دروازه بان کمیته امدا امام خمینی، بازیکن خوش فکر دانشگاه آقای خواجه مهریزی توانست گل دوم خود و سوم تیم خود را به ثمر برساند و بازی را با نتیجه سه بر سه در وقت قانونی به پایان برساند.

در سه دقیقه وقت اضافی اول این بازیکن شماره هشت کمیته و بهترین گلزن این تیم بود که با گلزنی خود آب سردی بر بدنه تیم حریف ریخت. و حتی با انجام خطای ششم در این وقت توسط تیم کمیته امداد و زدن ضربه پنالتی از نقطه دوم توسط بازیکن تیم دانشگاه این تیم نتوانست از شکست فرار کند  و مجددا نتیجه را برگرداند. بازی سراسیمه تیم دانشگاه علوم پزشکی در نیمه دوم وقت اضافی نیز بی فایده بود و در نهایت بازی با نتیجه چهار بر سه به سود تیم کمیته امداد امام خمینی به پایان رسید و این تیم رقیب تیم اداره ورزش و جوانان در روز فینال شد و دانشگاه به مصاف تیم بیمارستان شدای کارگر در بازی رده بندی مورخ چهارشنبه پانزده شهریور راس ساعت ده خواهد رفت .

در این بازی آقایان مهدی رضایی و عباس صادقی از تیم دانشگاه علوم پزشکی و آقای عزیزی پناه از تیم کمیته امداد امام خمینی از داور کارت زرد دریافت کردند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی