جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۱۹شهریور

چهارشنبه پانزدهم شهریور ساعت دوازده و سی دقیقه

سالن ابرند آباد

داوران : آقایان علی شریفی و جواد ستار زاده

 

روز پایانی اولین دوره مسابقات فو تسال بسیج کارمندان ادارات یزد جام شهید علی فارسی دو تیم بیمارستان شهدای کارگر با لباس قرمز رنگ و تیم دانشگاه علوم پزشکی با لباسهای سفید رنگ به دیدار هم رفتند. این دو تیم جامعه پزشکی با شناخت کاملی به دیدار هم رفتند که گل اول بازی سهم تیم بیمارستان شهدای کارگر بود محسن میرحسینی بازیکن با اخلاق این تیم در دقایق ابتدایی نیمه تخست دروازه تیم دانشگاه را باز نمود. همین گل باعث شد تیم دانشگاه با انگیزه جبران به بازی سرعت داده و هجومی بازی کند اما بازی منطقی تیم بیمارستان و با رهبری بازیکن ارزشمند خود حسام الدین فرازمند دانشگاه در ده دقیقه اول بازی به نتیجه ای نرسید در اواسط نیمه اول بازیکن شماره چهار تیم دانشگاه که بازیهای قبل را به علت مصدومیت از دست داده بود از سمت چپ دروازه حریف با دریبل زدن مدافع مستقیم خود موفق شد توپ را در زاویه مخالف به تور دروازه حریف بدوزد. و نتیجه بازی را یک بر یک مساوی کند و بازی به تعادل برسد هر دو تیم در ادامه حملاتی را روی دروازه هم داشتند که سهم بیمارستان در خلق موقعیت گل بیشتر بود اما هیچکدام قدر موقعیت های خود را ندانستند تا در اواخر بازی در نیمه نخست آقای غضنفری بازیکن شماره دو تیم دانشگاه علوم پزشکی بود که موفق به زدن گل دوم تیم خود شد. و بازی در نیمه نخست دو بر یک به نفع تیم دانشگاه علوم پزشکی به پایان رسید.

نیمه دوم بازی با حساسیت بیشتری پیگیر شد و تیم بیمارستان شهدای کارگر برای جبران نتیجه حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک می دید در این نیمه تیم دانشگاه از نادر اتحادی مربی فهیم و شناخته شده خود نیز سود می برد و بازی منطقی را از خود به نمایش می گذاشت البته تیم بیمارستان نیز با بازی برتر و حساب شده خود به تیم حریف فشار زیادی آورد تا نهایتا توسط حسام الدین فرازمند توانست گل مساوی را به ثمر برساند. و این بازی زیبا و مهیج نهایتا با نتیجه مساوی دو بر دو به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه نیمه اول این دانشگاه بود که با گلزنی بازیکن شماره چهار خود آقای موجودی گل برتری را درون دروازه حریف قرار داد. اما پنج خطای نیمه دوم بازی تهدیدی بود برای این تیم. با وجود اینکه تیم بیمارستان بازی را باخته بود اما این تیم سارسیمه بازی نکرد و با بازی را حساب شده دنبال می کرد اما دفاع تیم حریف باعث شد این نیمه را تیم دانشگاه با برد به پایان برساند. در نیمه دوم وقت اضافه نیز بیمارستان هر چه زد به در بسته خورد تا روی اشتباه بازیکن خود در نیمه زمین اقدام به خطای ششم کرد و داور با توجه به اتمام خطای تیمی توپ را روی نقطه دوم کاشت. و اخرین شانس را تنها در 2/17 ثانیه به اتمام بازی به تیم بیمارستان داد تا بتوانند بازی را به تساوی بکشاند. تیم بیمارستان بهترین بازیکن خود، حسام الدین فرازمند را پشت توپ قرار داد و او نیز با یک ضربه فنی توپ را زمینی به تور دروازه حریف دوخت تا آب سردی بر پیکره تیم دانشگاه بریزد. در نهایت بازی در پایان وقت اضافه سه بر سه به پایان رسید. و بازی به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی هر دو تیم ضربه اول خود را به گل تبدیل کردند اما در ضربه دوم بهترین گلزن دانشگاه آقای خواجه مهریزی پشت توپ قرار گرفت و ضربه محکم او از کنار دروازه به خارج رفت. و در ضربات پنالتی دانشگاه دو بر یک عقب افتاد و در نهایت با گل کردن سومین پنالتی تیم بیمارستان بازی به نفع تیم بیمارستان به پایان رسید.

در این بازی آقایان صادقی و زارع از تیم دانشگاه و ایتام نزاد از تیم بیمارستان از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۹
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی