جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۲۹دی

تیم پایگاه مالک اشتر صنایع دریایی شهید مقدم با لباس قرمز رنگ و تیم اسناد و املاک با لباس آبی رنگ با داوری آقایان سید محمد موسوی و سعید وطن پرست به مصاف هم رفتند.

تیم اول و دوم گروه به مصاف هم رفتند و تیم سوم گروه یعنی بیمارستان چشم به این بازی دوخته بود تا در صورت باخت هر تیم امید صعود برای بیمارستان فراهم شود. تیم شهید مقدم با اندوخته هفت امتیازی خود خیالی راحت داشتند این تیم میتوانست با کسب تنها یک امتیاز جواز صعود به دور حذفی را کسب نماید و تیم اسناد عزم خود را برای برد جذب کرده بودند با سوت داور این تیم اسناد بود که فشار بیشتری روی دروازه حریف داشت و مطابق با دیگر بازی های مقدم این تیم بار دیگر در شروع مسابقه بازی را واگذار نمود و اولین گل را از محمد اردانی بازیکن شماره 11 اسناد دریافت کرد بعد از این گل ریتم بازی سریعتر شد و دو تیم موقعیت های زیادی خلق کردند که تیم شهید مقدم توانست گل تساوی خود را به ثمر برساند این گل توسط بازیکن شماره 9 ابوالفضل ایرجی به ثمر رسید اما تیم اسناد باز توانست بازی را با گل شماره 14 محمد صادق زارعشاهی با برد به استراحت دو نیمه بپردازد.

در نیمه دوم تیم شهید مقدم که مطابق دو بازی قبل بازی باخته را برگدانده بود در این نیمه به امید برگشت به بازی به زمین امدند اما با سد محکمی برخورد نمودند و باز دروازه خود را با گل شماره 11 آقای اردانی باز شده دیدند و در ادامه بود که اب پاکی را سید جمال طبایی با شماره 10 روی دست تیم شهید مقدم ریخت تلاش تیم شهید مقدم برای جبران بیشتر شد اما این تیم داشت اول به خود می باخت تا به حریف بازیکنان این تیم که شوکه شده بودند و موقعیتها را یکی پس از دیگری به هدر میدادند و در مقابل تیم حریف جانانه از برد خود دفاع می کرد و تیم شهید مقدم تنها توانست یکی از گلها را توسط شماره 7 ایمان رحیمی جبران نماید. و نتیجه تا اواسط نیمه دوم 4-2 به نفع تیم اسناد ادامه پیدا کند اسناد که بازی را چنین دید شرایط را چنین دید که بر اندوخته های گل زده خود بیافزاید.و در کش و قوسی در جلوی دروازه شهید مقدم بود که بازیکن شماره 9 این تیم آقای ایرجی گلی دیگر به ثمر رساند اما این گل با دفع توپ تسط دروازه بانشان و برخورد به ایشان دروازه خودی باز شد. تیم شهید مقدم که همه تلاش خود را در این جام از دست رفته دید دیگر توان دفاع را نداشت و اشفته به بازی ادامه میداد و این امر باعث خوردن ششم گل هم شد و سید جمال طبایی توانست ششمین گل تیم خود را به ثمر برساند و این بازی را 6-2 تیم اسناد از شهید مقدم ببرد و در صدر جدول قرار گیرد. قطعا هیچ کس پیش بینی چنین نتیجه ای را نداشت و این را از نگاه ناباورانه تمامی اعضای تیم خوب و منظبط شهید مقدم در خروج از زمین می توان دید.

در این بازی دو کارت زرد به سید جمال طبایی بازیکن شماره 10 و عای دهقان تفتی با شماره 13 توسط داوران داده شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۹
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی