جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

جام فوتسال بسیج ادارات یزد

وبلاگ رسمی مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج استان یزد

۳۰دی

تیم مشکی و زرد پوش شرکت گاز با تیم سازمان مدیریت و برنامه ریزی با لباس مشکی رنگ و قضاوت آقایان علی سالم و علی رضایی مصاف کرد

 تیم مدیریت بود که هرچند امیدی به صعود نداشت اما با جوانمردی و منش پهلوانی خود با تمام توان برای بازی به میدان آمده بودند تا حقی از دیگر تیم های این گروه ضایع نشود. با توجه به همین موضوع تیم مدیریت بازی را خیلی خوب آغاز نمود و قبل از اینکه شرکت گاز به بازی مسلط شوند انان را با گل احسان امراللهی با شماره 20 غافلگیر نمودند. چند دقیقه بیشتر طول نکشید که شرکت گاز روی قطع توپ تیر دو توسط فرید بیانی با شماره 3 گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از این گل نیز تیم مدیریت پا پس نکشید و حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که با بی دقتی بازیکنان تیمش و عکس العمل دروازه بان خوب گاز به نتیجه نرسید ولی شرکت گاز از خیر موقعیت های خطرناک خود نگذشت و توانست سه بار دیگر توسط آقایان یاسر دهقان(8) بمانی نژاد(5) مرتضی نظر(4) دروازه حریف را باز نماید.

در نیمه دوم که قوای جسمی بازیکنان مدیریت تقلیل رفته بود و بازیکن خوب این تیم آذر پیکان بعلت مصدومیت روی نیمکت(از شروع بازی) بازی را نظاره گر بود همچنین آقای قربانی برای برگزاری این دیدار با پهلو شکسته در زمین حاضر بود دیگر توان و قوای بازی سریع را نداشت و هر چند حملات و موقعیت هایی روی دروازه حریف تدارک دید. اما نتوانستند اختلاف گل را کم کنند و در عوض شرکت گاز بهه تفاضل گل خود سه گل دیگر نیز اضافه نمود که زننده گلهی این تیم امید نورسته(2) مرتضی نظر(4) و یاسر دهقان بودند و این بازی با نتیجه 7-1 به نفع تیم شرکت گاز خاتمه یافت و این تیم به عنوان سر گروه به دیدار تیم بیمارستان شهدای کارگر در مرحله حذفی خواهد رفت.

در این دیدار آقایان فربد بیانی از تیم شرکت گاز و احمد حکام مربی و کارمان قربانی بازیکن تیم مدیریت از داور کارت زرد دریافت نمودند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۳۰
mostafa ghorogh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی